1 czerwca 2014

6 urodziny!!

Mój koń kończy dzisiaj 6 lat, więc myślę, że to idealna pora na założenie bloga.
Zbierałam się do tego od jakiegoś czasu, ale z racji tego, że już jestem po maturze to mam trochę więcej czasu.

Postaram się opisywać swoje dni w stajni, ale także inne wydarzenia. Poza tym, że jeżdżę konno, biegam oraz ćwiczę w domu. Oczywiście jak większość staram się prowadzić zdrowy tryb życia.

Głównym bohaterem tego postu/bloga będzie mój koń. Ma na imię Laki i jest rasy szlachetnej półkrwi.
Dzisiaj skończył 6 lat, więc z racji tego upiekłam mu tort (płatki owsiane, mąka, marchewki, wiórki kokosowe, słonecznik, olej, woda).



Wszystkie wymieszane składniki (robię zawsze "na oko"), przełożyłam do tortownicy. 


Wyrównałam powierzchnie i piekłam ok 1 godziny w 160 C.



Kiedy przyjechałam do stajni, poszłam po niego na pastwisko, wyczyściłam i poczęstowałam go prezentem.
Z początku wybrzydzał, jak to on.
Poszliśmy jeździć. Skakaliśmy, ale nie dużo i tak do metra.
Po jeździe już jadł z chęcią. Oczywiście poczęstowałam też inne konie.
Niestety nie mam zdjęć z dzisiaj, ale za to dodaję portrecik, autorstwa K. Kośmider.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz